• טל בר

Let's Recharge: סדנה לטיפוח הרגלי טעינה - עכשיו גם לאנשים פרטיים

עודכן: 25 באפר׳

אם אתם כבר עושים פעילות גופנית באופן קבוע, אוכלים מאוזן ובריא, לוקחים הפסקות קבועות במהלך היום, ישנים בין 7-8 שעות מדי לילה וקמים ערניים, מבלים מספיק זמן איכות עם האנשים שאתם אוהבים, מנהלים בחינניות רמות גבוהות של סטרס, מתאוששים במהרה כשצצים מכשולים, עיכובים או אכזבות, מתמקדים בקלות במשימות החשובות בחייכם, ושואבים סיפוק, משמעות ושביעות רצון מעבודתכם ובאופן כללי מחייכם – אז כנראה שהסדנה הזאת לא בשבילכם. מצד שני, אם אתם מרגישים תשושים או מוצפים, נוטים להיות "קצרים", חסרי סבלנות או חרדים, מתקשים להתרכז בדבר אחד, פחות שבעי רצון מחייכם מאשר בעבר, ובמרדף תמידי להספיק, אז יש לי משהו להציע לכם.

כך פותח טוני שוורץ את ספרו The Way We're Working ISN'T WORKING.

האם החיים שלכם דומים יותר לתיאור הראשון או לשני? אם אתם מרגישים שאתם חיים "על אדים" או רצים סביב הזנב של עצמכם במרדף מתיש ובלתי נגמר להספיק עוד - יש לי משהו להציע לכם


אביב הוא זמן טוב לחדש כוחות

אחרי כמה שנים שבהן העברתי סדנאות טעינה רק בארגונים, אני פותחת אחרי פסח סדנת פיתוח הרגלי טעינה המיועדת לאנשים פרטיים. מדובר בסדנה בת 7 מפגשים בני 3 שעות כל-אחד, בקבוצה של עד 12 משתתפים.

מטרת הסדנה הזאת היא להחזיר לכם שליטה בחיים בתרבות התזזיתית שבה אנחנו חיים. לספק לכם תנאים בהם תוכלו לשנות הרגלים מרוקנים ולהכניס לחייכם הרגלים מטעינים: "מפת דרכים" שתעזור לכם לנהל את האנרגיה שלכם במהלך היומיום, כך שתוכלו לעבוד ממצב של הישרדות ליצירת חיים פרודוקטיביים, בריאים ומשמעותיים יותר; כלים כדי לעשות זאת; ותמיכה קבוצתית בשינוי, כי כפי שנוכחתי - לבד זה הרבה יותר קשה.

מה זה אומר בפועל?

איפה? בוסטר רמת השרון

מתי? ימי שלישי בין 17:30 – 20:30, מתחילים אחרי יום העצמאות ב-10/5


ומה על הפרק? התכנית מבוססת על "מודל חמשת המטענים" המציע אסטרטגיה חדשה ומרעננת לניהול עצמי בעידן הנוכחי.

הסדנא תעסוק בהרגלים חדשים ופשוטים יחסית, שניתן לאמץ כדי לשפר את החוסן הפיזי, הרגשי והמנטאלי שלנו.

למעט המפגש הראשון שיוקדש להנחת הבסיס לשינוי, והמפגש האחרון שיוקדש לדיוק ושיפור יישום ההחלטות שהתקבלו בתכנית, כל מפגש יתמקד במטען אחר. זה יאפשר לכל אחד.ת מהמשתתפים.ות לזהות נקודות של דליפת אנרגיה ומקורות טעינה אישיים בכל אחד מהמטענים.

10/5/22 מפגש 1: יוצאים לדרך - היכרות, הצגת מודל הטעינה, אבחון טעינה אישי (על כמה אני עכשיו?), עקרונות טעינה מרכזיים ובסיס לשינוי הרגלים

17/5/22 מפגש 2: כמות הכוח שיש לי - מיקוד בטעינה פיזית

24/5/22 מפגש 3: איכות הכוח שיש לי - מיקוד בטעינה רגשית

31/5/22 מפגש 4: שייכות - מיקוד בטעינה חברתית

7/6/22 מפגש 5: פוקוס - מיקוד בטעינה מנטאלית

14/6/22 מפגש 6: כיוון ומהות - מיקוד בטעינה של משמעות, וסיכום התהליך עם הפנים להמשך

12/7/22 מפגש 7: כעבור חודש – אחרי התנסות ביישום הרגלי הטעינה החדשים בחיי היומיום, ניפגש שוב כדי לחדד: מה עבד לי? היכן עדיין קיימות דליפות אנרגיה? ומה מצריך דיוקים נוספים ושיפורים?


מה תקבלו בסדנה?

// שני אבחוני טעינה אישיים – יאפשרו לכם לקבל תמונת מצב של הרגלי הטעינה שלכם ("על כמה אני עכשיו?") לפני הסדנה ואחריה // הנחייה מקצועית וליווי בתהליך הטעינה

// ערכת טעינה עם תרגילים וכלים שילוו אתכם במהלך המפגשים ויוכלו לשמש אתכם גם אחריהם

// קבוצה לעבור איתה את זה ביחד

// קבוצת וואטסאפ לתמיכה במהלך התכנית

// קבוצת פייסבוק להמשך עבודה והעשרה אחרי סיום התכנית

// מתנת טעינה בהפתעה


עם מה תצאו מהסדנה?

// יותר כוח ביומיום ולאורך זמן – או בשפת הטעינה: בטריה מלאה יותר // היכרות מעמיקה עם מודל חמשת המטענים - אסטרטגיהחדשה ומרעננת לניהול החיים // הבנה של האופן שבו מצב "הבטריה" שלכם משפיע על חייכם, ושל האופן שבו אתם תורמים למצב הזה // תמונת מצב של הרגלי הטעינה שלכם ("על כמה אני עכשיו?") לפני הסדנה ואחריה

// כלים, טיפים ועקרונות לשינוי הרגלים שיתמכו בכם בטיפוח הרגלים מטעינים והכחדת הרגלים מרוקנים

// תכנית מותאמת אישית להכנסת הרגלי טעינה חדשים לחיים עצמם

// תומכי טעינה - חברים חדשים לדרך שיהיו מחוייבים כמוכם לשינוי שלכם ושל עצמם

זה מה שמתוכנן. היופי בתהליכים כאלו, במיוחד כשהם נעשים במסגרת בקבוצתית, הוא שיוצאים מהן עם הרבה יותר ממה שחשבנו לפני שזה התחיל... אני מניחה שגם כאן מחכות לנו הפתעות טובות. את.ה בא.ה?


קצת עלי

בעלת B.A בפסיכולוגיה וסוציולוגיה (אוניברסיטת תל-אביב), M.A בהתנהגות ארגונית (בית הספר למנהל עסקים, אוניברסיטת תל-אביב), מנחת קבוצות מוסמכת (בית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל-אביב), מאמנת מוסמכת (אימושיין - בית הספר למצויינות באימון), ומדריכת מדיטציה ומיינדפולנס מוסמכת (Become One, תמיר מסאס).

כיועצת ארגונית אני מלווה כבר מעט 25 שנים ארגונים ומנהלים בתהליכי שיפור ושינוי. כמאמנת אישית אני מלווה ב-15 השנים האחרונות גם אנשים פרטיים בתהליכי שינוי וצמיחה. בשנים האחרונות אני מתמקדת בהפחתת לחצים ושחיקה ובהתמודדות עימם, דרך סדנאות, הרצאות, כתיבה, ליווי תהליכים אישיים ובקרוב גם מחקר. דוגמאות לארגונים שנחשפו למודל חמשת המטענים בשנתיים האחרונות: מיקרוסופט ישראל, דקסל פארמה, קלקסיו ביוסיינסז, צה"ל (8200), תנובה ומנועי בית שמש.

לא חייבות.ים לחכות עד שהארגון יזמין סדנת טעינה. מעכשיו, אפשר להירשם גם באופן פרטי

כמה זה עולה ואיך נרשמים?

מחיר השקה לתכנית הטעינה הראשונה לאנשים פרטיים: 2800 ₪ ל-7 מפגשים (במקום 4200 ₪ בסדנאות הבאות).

* ניתן לחלק לשלושה תשלומים


השאירו כאן את הפרטים ונחזור אליכם להרשמה.


הסדנה תיפתח מיד אחרי פסח בהרשמה של מינימום 8 משתתפים.

ענייני קורונה: עד שנחזור לנורמליזציה, ההרשמה למחוסנים ו/או מחלימים מארבעת החודשים האחרונים.


שאלות נוספות?

הנה תשובות לכמה שאלות שכבר נשאלתי על התכנית. אולי הן יעזרו גם לך:

למה לעבור תהליך כזה בקבוצה? למען האמת, לא חייבים. למי שמרגיש יותר נוח עם תהליך אישי - זוהי גם אופציה. אני מלווה אנשים בתהליכי 1:1 בקליניקה שלי ברמת השרון. מצד שני, תמיכה חברתית היא אחד המקורות הטובים ביותר לחיזוק, למידה ומילוי מצברים. ניתן להשתמש בכוח של חברי הקבוצה, ברעיונות שלהם ובתמיכה שלהם כדי להתחיל תהליך כזה, וכדי "להישאר על המסלול" גם כשזה מאתגר במיוחד. חכמתם של מספר אנשים תמיד תעלה על חכמתם של שניים.

באמת צריך שבעה מפגשים כדי לעשות שינוי?

הסביבה שאנחנו חיים מציעה לנו שפע גדול של הזדמנויות, של דברים לעשות וגם של "צריכים". אנחנו חיים בתרבות שמקדשת את ה"עוד" ואת ה"צריך" ומתעלמת מצרכינו האנושיים. במשך שנים רבות, מבלי להיות מודעים לכך, פיתחנו הרגלים מרוקנים. מנסיון רב שנים של עבודה עם אנשים, הרגלים לא משתנים ברגע אחד. צריך לתת לשינוי זמן כדי לקרות ולהתקבע. בנוסף, המבנה הזה של התכנית מאפשר לנו להתעמק בכל מטען בנפרד. המפגש האחרון שיתקיים חודש לאחר סיום התכנית מקנה לנו עוד זמן ליישום ההחלטות בשטח, כמו גם הזדמנות לעשות בקרה על מה שקרה אחרי שהתכנית נגמרה. כל זה כדי לתמוך בהמשך יישום ההחלטות שקיבלנו וההרגלים החדשים שסיגלנו.


איך אני יודע.ת שזה באמת יעבוד לי?

את.ה לא. התכנית מיועדת לאנשים שבוחרים להתחיל להכניס שינויי טעינה לחייהם ממש עכשיו. כמו בכל תהליך אימון, גם כאן האחריות על השינוי היא על המשתתפות.ים עצמן.ם - רק הן.ם יכולות.ים לבחור, ליישם ולהתאים לעצמן.ם את הדברים שסביר שהכי יעבדו להן.ם. התכנית תספק תמיכה, כלים, ליווי ומסגרת נלהבת ליצירת השינוי - מה שמגדיל מאד את הסיכויים להצלחה לעומת תהליך שנעשה לבד.

למה בשעות אחר-הצהריים ולא בערב?

שינוי הרגלים מצריך כוח. כשאני שואלת בסדנאות אנשים על כמה הבטריה שלהם מלאה בבוקר, בצהריים ובערב, רוב רובם של המשתתפים מדווחים על בטריה מרוקנת בשעות הערב. אנחנו רוצים להשתמש בכוחות שיש לך כדי להניע את השינו הרצוי בחייך, ולא להוסיף לריקון. מעבר לזה,

מתי בפעם האחרונה יצאת מהעבודה בשעה מוקדמת? לא מגיע לך לעשות את זה מדי פעם? (אגב, אם התשובה לשאלה הזאת היא "לא" - התכנית הזאת היא בדיוק בשבילך).

למה דווקא עכשיו?

למה לא? שינוי הרגלי טעינה הוא מסוג הדברים שאנחנו נוטים לדחות שוב ושוב, ונזכרים שכבר מאוחר. לפעמים מאוחר מדי. אפשר להתחיל עכשיו, ואפשר גם לחכות לאחרי החגים/הקיץ/עוד חגים וכן הלאה. עכשיו יש הזדמנות טובה, אשמח אם תקפצ.י עליה ותצטרפ.י לקבוצה.


נותרו לך עדיין שאלות?

ביום ראשון 1/5/22 ב-20:00 אקיים מפגש זום קצר לשאילת שאלות.

גם אם אתם לא כאן בסביבה, ZOOM from anywhere יעזור לנו.


אם ברצונך להצטרף למפגש, השאיר.י כאן פרטים ואשלח לך לינק להצטרפות.


ומה מספרים עלי לקוחותיי?

"נכנסתי "הפוכה ומוצפת" לגמרי, ואני יוצאת הרבה יותר רגועה. הכלי הזה מרגיש לי נכון. אני בהחלט לוקחת על עצמי להמשיך ולתרגל אותו ביומיום." "אני עושה סדר בשולחן שלי ומוצאת את מחברת הטעינה שלך. אני מדפדפת ומגיעה לעמוד של הכרת תודה: "מישהו שעשה בשבילך משהו שהיה מאוד משמעותי עבורך". ישר את קופצת לי לראש, אז הנה זה בא: אני לא יודעת עד כמה עמוק הבנת את הבור שהייתי בו כשנפגשנו, אבל הוא היה עמוק מאוד. בטח יש עמוקים ממנו וגם אני הייתי בכמה, אבל היי, הוא היה עמוק מספיק בשביל שלא יהיה לי רצון וכוח לפגוש אף אחד. ואז התקשרת. או שאני אלייך. פגשתי אותך כי זכרתי שאת יצור מטעין בהווייתך אז גירדתי את עצמי לתת לזה צ'אנס. ופתאום באת עם ההצעה הזו שלך לתהליך טעינה אישי. ואיך שהצעת הפציעה קרן אור. מאיפה באת לי עכשיו? בנאדם עם מצבר מת מקבל הצעה לעמדת טעינה ניידת ומלאה באנרגיות של נתינה ואהבה והקשבה. עשיתי הרבה דברים מאז. התחלתי טיפול, הורדתי עומס עבודה, סיננתי לקוחות לא רצויים, הרביתי מגע עם מטעינים, ניתקתי מגע עם מרוקנים. אבל מעבר לתוכן, היה במפגש איתך איזו תפנית, שגרמה לכך שהרגשתי מוכנה לתת דחיפה קטנה לקרקעית ולהתחיל לשחות בחזרה למעלה. כיף לי שדרכינו נפגשו. תודה" "הסדנה הטובה ביותר שהשתתפתי בה. החיבור היה נכון ומידי. בהתחלה הינו מעט סקפטיים בתועלות שאפשר להפיק מהנשימה אבל בהמשך הבנו את היתרונות העצומים! הסדנה העניקה לי תקוה והיתה בשבילי כמו אוויר לנשימה. יצאנו שלווים ורגועים. קלעת בול!"

"רציתי להודות לך על כל הטוב שאת מעניקה – בצניעות, בנדיבות ובאהבה. כשהגעתי למפגש הראשון של הקורס שהנחית, לא היה לי מושג לקראת מה אני הולכת. לא יכולתי לצפות מראש את מה שקרה מאז. הקורס איתך הוביל אותי לדרך חדשה ומרגשת. וזה חוץ מהכלים שרכשתי בקורס, בהם אני ממשיכה להשתמש יום-יום. החיוך המזמין שלך, הפתיחות והכנות שלך, הנכונות שלך לשתף ולתת בנדיבות העניקו לי כל-כך הרבה ואני אסירת תודה."


"תודה על סדנא מעוררת ומטעינה. הגעת אלינו בול בזמן ונתת לנו השראה וכלים למלא את המצברים לקראת השנה החדשה ובכלל. מומלץ מאוד !!!"

הטעינה מתחילה עכשיו...



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול